2010-09-23

Frukostfavorit

Alla har vi väl någon gång hört att frukosten är det viktigaste målet på dagen, och för mig är det verkligen så. Dessutom är det ju det godaste också! För tillfället har jag en crush på alpros sojayoghurt med vaniljsmak. Den har en lite tjockare och lenare konsistens än sojayoghurt i allmänhet, och så smakar den faktiskt äkta vanilj. Rekommenderas starkt!

Planerna för idag är att jag ska städa ur min garderob, i alla fall börja. Jag har nämligen en relativt stor sådan som från början egentligen är en skrubb, och till saken hör att den är överfylld med diverse bråte, böcker och leksaker från när jag var mellan fyra och tolv år. Jag får knappt ens plats med mina kläder, och det lilla som faktiskt får plats ligger slängt i en enda odefinierbar hög. Så ja, det känns som att det är dags nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar