2010-10-31

Så väldigt fint

Idag har jag svurit åt barn och haft frukt- och morotsfrossa tillsammans med Aleeks. Åh, heaven. Vi kollade på Alice i underlandet också, då ingen av oss sett den tidigare. Nu är jag väl inte direkt opartisk då alla filmer som innehåller någon form av gnagare, gärna animerade, får tummen upp av mig. Men den var åtminstone sevärd. Mer gulliga gnagare åt folket! (Och om några häxor, spöken, pumpor eller dylikt skulle läsa min blogg så vill jag bara hälsa och tacka så mycket för att ni kladdade ner vårat dörrhandtag med en odefinierbar mintdoftande sörja som jag glatt satte handen i, det var oerhört underhållande. Men nästa år kan ni väl åtminstone låta bli att slösa så mycket toapapper och tänka på att vi tillsammans måste sträva efter ett hållbart samhälle. Var rädda om träden.)


Funderar förresten på att skippa det här med vintertid, för mörker blir väl ingen gladare av? Ett väldigt onödigt påfund om ni frågar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar