2010-12-10

Överallt och ingenstans

Försöker lugna mina exalterade nerver med lite kvalitativ nattläsning i hopp om att snart kunna somna. Det råkar nämligen vara så att jag har väldigt svårt med att hitta ett mellanläge, antingen är det inget eller så är det allt, helt enkelt. Kan dock tacka min entusiasm för att jag eventuellt redan fixat boende i växjö. Och det har inte ens gått ett dygn. Hah. Har så mycket i huvudet att jag knappast vet varken ut eller in, men oh, som jag har saknat detta. Att det händer något. Nu mår jag bra.


Imorgon bär det av till huvudstaden för att hälsa på gulligaste tjejen. Lär bli himla fint. Återvänder dock hem på lördag för att försöka svida om på snabbast möjliga vis och sticka iväg på inflyttningsfest hos en vän (även tidigare parallellklasskompis). Med andra ord kommer jag att vara på språng och antagligen inte hinna landa innan söndag. Hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar