2011-01-29

Nattligt pluggande


Har tillbringat min fredag liggandes på golvet, ihärdigt skrivande på en sammanfattning som ska vara inne på måndag (och jag är nästan färdig, bara finslipning kvar, hur flitigt är inte det?!). Socialt arbete i ett historiskt perspektiv. Inte det roligaste jag gjort men på något sätt känns det ändå givande. Vill så gärna fixa det här och dessutom fixa det bra. Nästan ett helt halvt kilo frysta hallon har jag lyckats stoppa i mig också. Kallt i magen men så värt. (Toppar man dessutom med lite vaniljyoghurt och ringlar en gnutta flytande honung över så känns det plötsligt som en riktig lyx.) Imorgon tänker jag dock koppla bort allt som har med plugg att göra och dansa tills jag egentligen inte orkar mer och sen dansa lite till.

1 kommentar:

  1. Duktig duktig flicka alltså! Dansa låter bra vackert det alltså, ha så roligt ^^,

    SvaraRadera