2011-05-17

Inför allkårsveckan och lite materiell lycka

Idag dök mitt ack så efterlängtade paket från dreadstuff upp, vilket innebar att jag äntligen kunde tvätta håret (fräsch tjej osv). Åh, vaniljschampo är grejen alltså. Doftar så gott att jag inte riktigt kan sluta sniffa på dem, älskade trassel. Kände även att jag behövde förnya min samling pärlor lite när jag ändå höll på, de har en tendens att försvinna spårlöst efter ett tag. Finfina.


Annars har jag varit fullt upptagen med att fara omkring och proviantera inför stundande allkårsveckan (en liten festival från tisdag till söndag för oss studenter här på campus, kort sagt). Tolv boxar vin tror jag att vi fick ihop det till sammanlagt, hua. Utöver det har jag rört ihop så mycket pastasallad jag fått plats med i mina små matlådor och knåpat ihop kanske världens godaste frukostmackor, samt skapat himla fina(?) lagtröjor tillsammans med det övriga gänget. Väl förberedda skulle man nog kunna säga. Så i alla fall, om det ekar här beror det antagligen på att jag är ute och snurrar någonstans, vilket inte är helt osannolikt. Ska dock försöka klara mig med både hedern och livet i behåll plus att jag ska göra mitt bästa för att föreviga så mycket som möjligt av kalaset. Och med det sagt så håller vi nu tummarna för fint väder, gullungar!

1 kommentar: