2011-06-22

Svar på kommentarer

Ledsen att jag är så seg på att svara på era frågor, är så oerhört tankspridd att jag ofta läser och sen glömmer bort. Vill man ha ett snabbt svar så är det allra smidigast att vända sig hit.
.

Anonym sa...
kan inte du skriva lite om hur du tar hand om dina dreads? som hur du fixar utväxten, tvättar dem och färgar dem? skulle uppskattas!

Svar:
Skulle jag absolut kunna göra, håll utkik! Tills dess finns det ganska mycket information att hitta under kategorin dreads, där jag bland annat redan skrivit relativt utförligt om hur jag tvättar dem.

.

Anonym sa...
Hejhej, hur ont gjorde det att tatuera fötterna på en skala från 1 till 10? :3

Svar:
Att sätta smärta på en skala är antagligen näst intill omöjligt, hur långt är ett snöre liksom? Men jag kan åtminstone säga att det för mig inte gjorde särskilt ont. Den första av två gånger kändes ärligt talat knappt alls och enligt mig var armen värre. Dock vet jag folk som tyckt att det varit oerhört obehagligt, så det är helt individuellt som allt annat.

2 kommentarer:

  1. du din sötnos, kommer ihåg när jag var med dig andra gången att du satt och skrattade, för du sa att det kittlades! :D

    SvaraRadera
  2. du förlängde dina dreads med löshår, eller hur? :)
    jag undrar lite hur det går till och hur mycket man kan förlänga..

    SvaraRadera