2011-06-08

Toppar, dalar och svar på kommentar

Med alla toppar kommer dalar, precis som att det kommer solsken efter regn och något gott med allt ont. Mitt eget mönster är så tydligt och nu är jag där igen. Egentligen är det ju inte ett dugg konstigt, efter en vecka ständigt omringad av fint folk och fantastisk musik blir tystnaden lite väl påtaglig. Samtidigt ser jag genom mitt fönster hur lägenhet efter lägenhet töms på saker, folk som ger sig iväg för att i några månader återgå till livet som det var förut. Jag iakttar och saknar han med axlarna. Saknar min ponny och saknar min stora lillebror som jag antagligen inte kommer att träffa på hur länge som helst. Saknar mina eskilstunavänner så att hjärtat gör lite ont och saknar resten av min familj. Känner mig ungefär ensammast i sverige trots att jag vet att jag inte är det och trots att jag vet att jag klarar mig ändå. Alltid nere men uppe på fem.

 

.
Anonym sa...
åå va du är söt! var är klänningen ifrån den är helt underbar!!

Svar: Tack så hemskt mycket! Klänningen är från hm och antagligen mitt allra bästa sommarplagg. Luftig, sval och fin på samma gång.

 .

3 kommentarer:

  1. Åh, du är så förbannat fin!

    SvaraRadera
  2. men sötnos, när kommer du hem!? saknar att sitta i parken och dricka vin och kedjeröka och sen bli biten av 1000 mygg. kom hem <3

    SvaraRadera