2011-08-11

Typ en avskedsmiddag för två


Idag mötte jag upp min fina Aleeks på stan för att äta sen lunch. Det blev grekisk sallad, sojalatte och prat om allt mellan himmel och jord. Plugg, boende och arbete för att nämna några samtalsämnen. Herregud så vuxet kan man tycka.



Fint var det i alla fall och sen fick vi dessutom hejdåkramas ordentligt. Imorgon beger jag mig nämligen tillbaka till växjö igen och det är med minst sagt blandade känslor. För samtidigt som det skär lite i hjärtat att lämna alla här hemma så längtar jag ju så himmelens mycket efter mina fina campusvänner och allt annat som hör studentlivet till. Home is where the heart is, eller vad säger man?

2 kommentarer:

  1. Så himla dåligt att jag inte kunde närvara! Men det var väldigt fint att råka träffa på dig i några minuter för en kram innan du hann åka iväg i alla fall, gullebulle!

    Ha det alldeles bäst i Växjö! <3

    SvaraRadera
  2. Jag undrar bara en sak.
    Jag har ungefär 25 dreads. Jag undrar om det är för få, eller om det är helt okej.

    SvaraRadera