2011-10-09

En tidig lördag i några bilder

Halleluja vilken helg! Full rulle från morgon till kväll och nu är jag helt slut, precis som det ska vara. Igår förmiddag fick även kameran följa med på lite äventyr och då såg det bland annat ut såhär:

Älskade gubbskorna.
Nu letar jag bara efter de perfekt pumpsen och sen är skosamlingen komplett.
För tillfället, åtminstone.
För övrigt har jag nog inte varit uppe så tidigt på en lördag på hur länge som helst.
Anledningen var dessa glada flickor, och det gör det ju liksom värt.

Skulle tro att vi cyklade runt halva växjö, åtminstone kändes det så.
Första stoppet var Ö&B där man till exempel kan köpa billig festis.

Staden visade sig från sin bästa sida med höstkyla och strålande solsken.
(Där fick jag för att jag gnällde på vädret, hah.)
Så himla härligt och ingen ville hem.
Fast hem måste man ju förr eller senare, vilket egentligen inte gjorde så mycket.
På mitt schema stod nämligen både parmiddag och andra festligheter,
men då var det tyvärr sängdags för kameran så den fick stanna hemma


.
Sen måste jag återigen bara säga att ni är så himla fina att jag smäller av lite, och att det är grymt kul när ni lämnar så härliga kommentarer och galna komplimanger. Får ju nästan hybris här bakom skärmen! Bäst är ni hur som helst, puss i mängder.

1 kommentar: