2011-12-18

Get me away from here I'm dying

Den senaste veckan har varit minst sagt omvälvande och energin har mest gått till att bara orka. Vardagen fortsätter ju däremot ändå, även om man egentligen bara vill ligga kvar under täcket och låtsas som att det vore annorlunda. Som tur är så finns det ju alltid något att glädjas över. Ta till exempel det här med löskragar, så himla genialiskt? Piffar upp vilken klänning som helst och man känner sig lite som en blomma. Använder typ varje dag.


Att hitta kanske världens skönaste skor i exakt rätt storlek för bara en femtiolapp är också något som får det att pirra lite i magen på mig. De bara stod där och väntade på att bli funna, och jag som just lagt mina nästan sista pengar på julklappar blev smått exalterad över denna uppenbarelse.


Har även haft lägenheten full med fina klasskompisar, däribland dessa damer som styrde upp kökshäng trots bristen på riktigt kök. Allt går om man vill och ni är så väldigt väldigt bra, puss!


Nu väntar en ny vecka i samma anda som den förra och jag vet inte riktigt hur det ska gå men går gör det väl. Måste det väl. Längtar efter fina familjen som jag får träffa igen på onsdag, äntligen. Då bär det nämligen av hem till spökstaden för att fira jul. Åh. Galet.

4 kommentarer:

  1. Du är så fin!
    Hoppas allt blir bättre snart fina!

    Styrkekramar

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk krage! Har varit på jakt efter en i flera månader vilket slutade med att jag gjorde en egen. Men måste ändå fråga, har du köpt din? (och i sånna fall var?!)

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Älskar verkligen ditt halsband, har du gjort det själv eller vet du vart det finns att köpa?
    Mvh Evelina

    SvaraRadera