2012-03-11

Den där morgondagen

Som sagt. Det kommer ju alltid en morgondag och tur är väl det, för herrejisses vilken fin helg jag fick. Till skillnad mot i fredags så vaknade jag igår med en härligt kittlande känsla i hela kroppen, som otroligt nog hållit i sig sedan dess och jag kan inte ens minnas senast jag mådde såhär fint under så lång tid. Åh, blir helt lyrisk! Är dessutom så himla tacksam och glad och rörd över att jag har så fantastiskt fina människor i min närhet, finns inte ens ord. Så bra. Blir knäpp.


Idag vaknade jag intrasslad i världens bästa kille och åt sedan årets första färska jordgubbar till frukost. Det var femton grader mot husväggen och strålande sol på insidan och jag har alldeles för mycket tvätt som inte blev tvättad men vad gör väl lite brist på rena kläder om hundra år? Förmodligen ingenting. Ingenting gör egentligen någonting så länge som himlen har så rätt och fina färger.

1 kommentar: