2012-05-11

Födelsedagsbarn och fruktfika

Så lite tid, så mycket som ska hinnas med. En förkylning som ligger och lurar och lite för få timmars sömn (av giltiga skäl dock så det är egentligen ingen fara men är trött ändå). Igår fyllde mannen min år och hjärtat slår så hårt att det värker i bröstet när jag tänker på hur fin han är. En sådan fantastisk människa. Är privilegierad som får vara med honom. Vi firade i alla fall med att äta kanongod mat på favoritstället och ha det allmänt bra.


Nu har jag just druckit kaffe och finfikat melon. Lycka är när Ica har extrapriser på frukt alltså, då till och med jag som fattig student har råd att gotta mig. Tack tack! Strax är det dock slut på lugnet och dags att hoppa i nya fina klänningen och snöra på sig klackskorna. Tänkte nämligen bli fnittrig i magen och virvla på dansgolvet ikväll. Imorgon ska jag sova så himla mycket. Kan bli en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar