2012-05-20

Plus och minus

- Missat en veckas skrivande av inlämningsuppgift på grund av att jag först inte såg något och sen mest bara klarade av att ligga still och glo i taket. Stress stress och panik nu.

- Har därför varit tvungen att skriva hela helgen och är ännu inte färdig plus att jag inte kunde vara med på sista klassfesten innan sommaren. Hemskt ledsamt.

- Har således inte heller hunnit med bloggen. Så till er som kommenterat, jag har inte missat eller glömt bort er! Planerar att komma ifatt.

- Är socialt understimulerad efter en vecka ensam i min lägenhet. Dödligt tråkigt.



+ Kan äta ordentlig mat efter en vecka med soppa/gröt/yoghurt (älskar visserligen soppa men det är inte jättekul i längden när man inte har något val).



+ Drack mitt morgonkaffe i sol och sommarvärme, ackompanjerad av grannens gitarrspelande och med sällskap av en nyfiken dagslända. Bara så himla fint.

+ Tjejen på pressbyrån berömde mitt hår när jag var som mest risig.

+ Har godis. Allt blir lite bättre med godis.



1 kommentar:

  1. Usch, känner igen mig. Turligt nog KUNDE jag skriva när jag var sjuk, och blev således klar med min sista uppsats. Phew. Jag håller tummarna, så skriver du som vinden!

    Och solen är ju verkligen det bästa. Det gör alla till solstrålar! :)

    SvaraRadera