2012-05-14

Sjukdom och smicker

Förkylningen var tydligen inte tillräcklig, så nu har jag opassande nog även dragit på mig en elak ögoninflammation. Än så länge bara på ena ögat, men det är förmodligen enbart en tidsfråga innan det andra får smaka på samma medicin. Farbror doktor sa dock att det bara är att vänta ut och att det förmodligen är över om sisådär en vecka. Men liksom, en vecka?! Jag har inte tid att vara utan syn, så himla svårt att skriva skolarbeten då. Suck och stånk och stön. Blev dock både uppmuntrad och otroligt smickrad när jag fick nedanstående bild skickad till mig. Ritad av jätteduktiga Emma. Enormt tack, återigen! Nu ska jag kurera järnet.


2 kommentarer:

  1. uscha ögoninflammation som är så trist! hoppas det går över fort :) himla tjusig bild det där!

    SvaraRadera
  2. Usch, att alla lyckas bli sjuka.. Rena undret..!
    Krya på dig, du med! Massvis!

    SvaraRadera